İşte Bu Bizim

Hikayemiz…

Pandeminin hayatını değiştirdiği o çekirdek ailelerden biriyiz. Uzun yıllar İstanbul’da devam eden kurumsal çalışma hayatlarımızdan yorgun düştükten sonra acaba olur mu dediğimiz Akyaka’da kendimizi yeniden bulduk. Önce 3 aylık bir deneme süresi, sonra “bu cennet gibi yerden bir daha dönemeyiz” diye yaptığımız kararlı hamleler ve “su akar yolunu bulur” misali bu benzersiz işletmenin ortasına düşüvermemiz… İşte hikayenin giriş bölümü…

Akyaka’ya yıllardır gider gelir ama aslında hiç bu ihtimali konuşmazdık. Ne olduysa 2020 Ağustos ayında hayatımıza ikinci kızımız Yaz’ın katılması ve iki çocuklu hayatın daha az keşmekeşi hak ettiğini düşünmemiz sebebiyle oldu. Ada’mız, İstanbul’da yoğun tempoda çalışan bir anne-babanın cefasını yeterince çekmişti, bundan sonra ona ve Yaz’a daha güzel çocukluk anıları bırakmak istiyorduk.

Tabiri caizse her şeyi akışına bıraktık ve bir yılın sonunda Akyaka’nın kalbi diyebileceğimiz Villa Marine’in işletmeciliğini yapma fırsatı önümüze düşüverdi ve biz hayatımızın en önemli birkaç kararından birini aldık.

Şimdi bu benzersiz yer hem evimiz hem işimiz… Her sabah baktığımız ufka müteşekkir hissediyoruz. Misafirlerimizi de bu hissin bir parçası yapmak en önemli gayemiz. Nereye gidersek gidelim nasıl ağırlanmak istiyorsak misafirlerimizi hep öyle ağırlamak için elimizden geleni yapıyoruz. Sanki asıl mesleğimizi bulduk gibi hissediyoruz.

Doğanın tüm renklerinin buluştuğu bu muhteşem yeri görmenizi çok isteriz; her zevke hitap eden farklı çeşitlilikteki odalarımızda kalabilir, havuz başında Gökova manzaralı restoranımızda yemek yiyebilirsiniz ya da geçerken kahveye uğrasanız bile olur… İyi insanlarla buluşmayı ve samimi sohbetler etmeyi çok seviyoruz!

En kısa sürede görüşmek üzere…

Çiçekler ve Meyve Ağaçlarının Arasında

Doğaya Açılın!

Villa Marine 80 türün üzerinde çiçek ve meyve ağacına ev sahipliği yapıyor. Bahçemizde vakit geçirip; doğanın keyfini çıkarabilirsiniz.

Alakart RESTORAN

Panorama

Villa Marine Alakart Restoran, kahvaltıdan, atıştırmalıklara, makarnalardan, ızgaralara, balıklardan, salatalara, mezelerden, tatlılara zengin yiyecek menüsünün yanı sıra alkollü ve alkolsüz içki seçenekleri ile yemeklerinizi keyifli anılara dönüştürecek.

Gökova Manzaralı Güneşlenme Terasları

Yetişkin ve Çocuk Havuzu

Villa Marine 20×24 metre boyutlarında oldukça büyük bir yetişkin havuza sahiptir. Havuz kenarında Gökova manzarasını da rahatlıkla görebileceğiniz şekilde konumlandırılan güneşlenme terasları sizlere farklı bir deneyim sunacak. 6×2 metre boyutlarında çocuk havuzumuz sayesinde de çocuklarınız havuzun tadını güvenle çıkaracak.

Akyaka’yı Keşfedin

• Akyaka Azmak Nehri kıyısında
  • Akyaka Sahili – 1,2 km (15 dakika yürüme mesafesinde)